Wednesday 18 May 2011

Watch Romantics Anonymous Movie French Online Free Trailer Cast Crew Preview

Online Watch Romantics Anonymous Movie Free Photos for Stills French - France Film watch Romantics Anonymous movie Trailer Watch Free and cast crew with Preview Review Romantics Anonymous review,Romantics Anonymous movie story Online Romantics Anonymous French Film Watch Romantics Anonymous, movie online for free, watch Romantics Anonymous online pictures,Free Romantics Anonymous Cast and Crew, Romantics Anonymous 2011 online,Romantics Anonymous Stills Free Romantics Anonymous Watch Online, Free Watch Online Romantics Anonymous, Romantics Anonymous Movie Watch,Live Streaming Video Free Online Tv at Home Game online for Live stream Video on your Online TV Broad castRomantics Anonymous Movie France Movie Picture Romantics Anonymous Movie – French Movie Review :France movie online Trailer movie review movie story Watch Free Movie Online and Download Free Wallpaper
Les Emotifs Anonymes
Une interview accordée par Jean-Pierre Améris -je ne sais plus à qui- a allumé la petite flamme de curiosité chez moi. Je ne savais pas que la timidité pouvait exister sous cette forme extrême et produire chez ses victimes des inaptitudes aussi handicapantes. Que la timidité puisse freiner, bien entendu que je le conçois, d'autant plus que d'une certaine façon tout le monde passe par cette phase dans sa construction d'adulte, moi même j'ai été un grand timide, pendant longtemps. L'adolescence est rarement une période sans ce trouble. J'ai même pu avoir le sentiment de sombrer parfois dans le ridicule, d'être incapable de m'affirmer dans certaines occasions, mais de là à connaitre les mêmes obstacles que ceux des personnages, j'avoue que les pauvres sont bien touchés.Jean-Pierre Améris évoquait ces réunions d'émotifs anonymes où ils essayent de progresser en groupe. Il parlait de son propre parcours d'émotif. Étonnant qu'un émotif aussi maladif soit capable de surmonter ses angoisses sociales au point de prendre en charge l'élaboration d'un film.

Director:Jean-Pierre Améris
Writer:Jean-Pierre Améris, Philippe Blasband
Release dates:20 May 2011
Cast,Benoît Poelvoorde,Isabelle Carré,Lorella Cravotta

No comments:

Post a Comment